Translate

wtorek, 4 czerwca 2013

Joanna body naturia- waniliowe masło do ciała

Witajcie
Jak dotychczas nie używałam maseł do ciała  tylko balsamy lub mleczka ( raz tylko kiedyś kupiłam masło i nie zrobił na mnie dobrego wrażenia) , tak zmieniłam zdanie o nich po zakupie Joanny.
Joanna jest jak dla mnie numerem jeden jeżeli chodzi o walory zapachowe w kosmetykach. Po Joanna - balsam truskawkowy o obłędnym zapachu przyszedł czas na :

Joanna body naturia - waniliowe masło do ciała


Producent:
- masło odżywcze
- intensywnie pielęgnuje
- wygładza 
- apetycznie pachnie
- nadje miękkość i elastyczność

Pojemność: 250 g
Dostępność: ja kupiłam w Astorze
Cena: ok. 9 zł

Moja ocena:
Masło o kolorze budyniu waniliowego znajduje się w plastikowym "słoiku". Szata graficzna zachowana w kolorach stonowanej żółci. Konsystencja gęsta jak na masła do ciała przystało. Zapach- wąchając z opakowania czujemy prawdziwą laskę wanilii ( bardzo mnie zaskoczyło) , natomiast na skórze pachnie jak masa waniliowa do ciast / tortów. Zapach utrzymuje się na skórze przez jakiś czas ( nie jest to długi okres , ale też nie chwilowy). Nie przepadam za zapachem wanilii jeżeli chodzi o kosmetyki , kadzidełka , świeczki itp. ponieważ zawsze trafiałam na chemiczne , wywołujące bule głowy aromaty , a tu moje zaskoczenie było ogromne.Czysta wanilia. Dlatego też go zakupiłam. Masło rozprowadza się bardzo gładko , szybko się wchłania oraz jest nawet całkiem wydajne. 
Działanie - lekko wygładza skórę , mimo iż nie jest to masło nawilżające , to zauważyłam jakieś nawilżenie ( poziom nawilżenia nie spadł po poprzednich balsamach). Co do elastyczności , to akurat nie powiedziałabym aby miało ono jakiś wpływ na to. Moim zdaniem jest to bardzo fajnie pielęgnujący kosmetyk , ale nie dla osób z wybitnie wysuszoną skórę i potrzebującej silnej regeneracji. Ja jestem zadowolona. 

A wy jakie zapachy preferujecie w masłach do ciała?

16 komentarzy:

  1. Nie miałam tego masełka :)
    Zostałaś nominowana u mnie do Liebster Award. Zapraszam do zabawy.
    http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2013/06/wygrana-i-tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm już czuję tą wanilie;) Dawno nie miałam typowo zapachowych balsamów do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Waniliowe kosmetyki, na które ostatnio mam fazę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez dopiero ostatnio polubiłam masła do ciała :-)
    wanilia to jednak nie jest mój zapach, ale na truskawkowe bym eis skusiła

    OdpowiedzUsuń
  5. tez nie używałam masełek do czasu :P
    Najpiękniej pachnie masło brązujące Delia- ale nie mam pojęcia, gdzie je kupić;/

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę wypróbować bo uwielbiam takie masełka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanilii nie lubię, ale inne warianty zapachowe chętnie wyprbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Masła do ciała Joanny chętnie wypróbuję jak tylko zużyję swoje balsamowo-masłowo-mleczkowe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba kiedyś miałam wersję truskawkową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę a ja nie załapałam się na truskawkę , miałam do wybory kawa albo wanilia ( w moim wypadku wybór oczywisty - wanilia , nie przepadam za kawą)

      Usuń
  10. Mniam, uwielbiam takie zapachowe cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam masełka zawsze krócej niż balsamy hi to przez te opakowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam i niestety nie cierpię niczego co pachnie wanilią :(

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)