Translate

środa, 5 czerwca 2013

Liebster Awords

Dziś post nie kosmetyczny.
Zostałam zaproszona do zabawy ogólnie mówiąc na zadawanie i odpowiadanie pytań ( tak to nazywam). A zostałam nominowana przez blog www.mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/. Ogólnie fajny pomysł na poznanie troszeczkę Was jak i dać się samej poznać Wam.

Moje odpowiedzi na zadane pytania:
1. Kim chcesz być w przyszłości?
Jestem fryzjerką , ale moje marzenie to być fotografem , kosmetologiem ,  architektem wnętrz oraz psychologiem w jednym:)wiem , niemożliwe:(
2. Ulubiony film?
Niewidzialny , Skazany na bluesa , Zielona Mila.
3. Od kiedy blogujesz?
Na tym blogu od ponad 2 miesięcy.
4. Lubisz pomagać innym?
 Tak , dopóki ktoś nie zawiedzie mnie i nie przepaści mojej pomocy.
5. Twoja pasja?
Fotografia , kosmetyki.
6. Trampki czy szpilki?
Trampki , ale zazdroszczę kobietom , które poruszają się w szpilkach jak w trampkach:)
7. Jaki kosmetyk masz zawsze przy sobie?
Balsam do ust.
8. Lubisz pomagać innym?
Odp. taka sama jak nr.4
9. Najgorsza rzecz jaką jadłaś?
(tu długo myślę)...żurek kuzynki mojego faceta ( wybacz!!)
10. Lubisz słodycze?
Kocham , uwielbiam , jestem uzależniona.
11. Ulubiony aktor?
PL. Jarosław Boberek ( uwielbiam go za dubbingi np. Kaczora Donalda) oraz Jacek Braciak ( za umiejętność grania głupka jak i poważnego) 


 Moje pytania do Was:
1. Zdjęcie: Czarno-białe czy kolorowe?
2. Twoje największe marzenie?
3. Najpiękniejszy moment w Twoim życiu?
4. Broda czy wąsy?
5. Makaron czy ryż?
6. Dokończ : Jestem kobietą i....
7. Gdybyś była na tydzień mężczyzną to co byś zrobiła?
8. Film czy książka?
9. Co w zimie lubisz najbardziej?
10. Świeczki czy lampka?
11. Domek : na wsi czy w mieście?

A do zabawy zachęcam:
ale z chęcią usłyszałabym odpowiedzi od Was wszystkich:)




4 komentarze:

  1. dziękuję za tag, pozwól, że odpowiem tutaj :).

    1. Czarno-białe!
    2. Zamieszkać w USA i zostać kosmetologiem.
    3. Koncert ulubionego zespołu.
    4. Hm... Broda!
    5. Ryż ;).
    6. Jestem kobietą i pomimo swoich niedoskonałości czuję się seksowna.
    7. O jej, trudne pytanie - nie umiem na nie odpowiedzieć.
    8. Film :).
    9. Ferie ;).
    10. Świeczki.
    11. W mieście.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. już dostałam nominację wcześniej,więc pozwól,że odpowiem na twoje pytania tutaj :)

    1. Zdjęcie: Czarno-białe czy kolorowe?
    czarno-białe

    2. Twoje największe marzenie?
    zobaczyć Wielki Kanion na żywo!

    3. Najpiękniejszy moment w Twoim życiu?
    ujrzenie moich córek zaraz po porodzie

    4. Broda czy wąsy?
    broda

    5. Makaron czy ryż?
    ryż

    6. Dokończ : Jestem kobietą i....
    jestem z tego dumna!

    7. Gdybyś była na tydzień mężczyzną to co byś zrobiła?
    nie musiałabym się golić w niektórych miejscach :P

    8. Film czy książka?
    film

    9. Co w zimie lubisz najbardziej?
    duze ilości śniegu

    10. Świeczki czy lampka?
    świeczki

    11. Domek : na wsi czy w mieście?
    na wsi (w takowym również mieszkam)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)