Translate

czwartek, 11 kwietnia 2013

Babydream vs.Ziaja- Ziajka - balsam , mleczko dla dzieci

Witam
Pierwszy pojedynek kosmetyczny , ale w tematyce dziecięcej.
Nie jedna z Was jest już matką , ja też się do tego grona zaliczam już ponad roku. Skóra dziecka jak wiemy jest najdelikatniejsza , jedwabista , nie bez przyczyny powstało stwierdzenie "gładki jak pupcia niemowlęcia":) W okresie jesienno- zimowym zazwyczaj smarowałam po kąpieli córkę oliwką , ale w okresie wiosenno - letnim oliwka jest zbyt tłustej konsystencji i przerzucam się na balsam  , mleczko itp.

1. babydream - lotion - balsam 
producent:
-pielęgnuje , obficie nawilża
-szybko się wchłania , nie pozostawia tłustych śladów
-z olejem ze słonecznika , awokado , jojoby. Z rumiankiem , witaminą E
-nie zawiera oleju mineralnego
- bez środków barwiących i konserwujących 

pojemność- 250ml
cena-ok.6zł

2.Ziaja - ziajka - mleczko dla dzieci i niemowląt



Producent:
- nawilża , chroni przed utratą wody , delikatnie natłuszcza
-wpływa kojąco na podrażnienia 
-łagodni skutki nadmiernego przebywania na słońcu 
-ekstrakt z owoców drzewa Tara , olej bawełniany , kompleks wapniowy , D-panthenol , wit.E
- nie zawiera alkoholu i barwników

pojemność-200ml.

cena- ok.8 zł


OPAKOWANIE : babydream ma twardszą butelkę , łatwiej się wydobywa balsam. W przypadku  Ziajki z utrata mleczka , butelka w miejscu wyciskania robi się wklęsła co utrudnia później wydobywanie zawartości. (+ dla babydream)
ZAPACH : wąchając babydream na początku ma się wrażenie, że nie ma zapachu. Potem się to zmienia , ale mimo to zapach nie jest wyczuwalny za bardzo , jakiś tam jest. Ziajka ma bardzo ładny zapach , i pozostaje na skórze dziecka przez jakiś czas. ( + dla ziajki)
KONSYSTENCJA: w oby dwóch przypadkach kolor jest biały. Baby dream ma bardziej wodnistą konsystencję niż zazwyczaj balsamy przez co świetnie się rozsmarowuję i wystarczy nie wielka ilość. Ziajka chyba z racji tego , że jest bardziej mleczkiem niż balsamem ma konsystencję gęściejszą i jego rozprowadzanie jest minimalnie cięższe niż  babydream. Jest mniej wydajny.( + dla babydream)
CHŁONNOŚĆ: zdecydowanie babydream. Wchłania się naprawdę szybciutko i nie lepi się ( sama wypróbowałam). Ziajka trochę się świeci na skórze i potrzebuje więcej czasu na wchłonięcie. (+ dla babydream )
DZIAŁANIE:  w obu przypadkach skóra po zastosowaniu jest gładka , miękka i nawilżona:) ( plus dla babydream i ziajki)

4 do 2 dla babydream. Patrząc na działanie obydwa się sprawdziły tak jak zapewnia nas producent a to jest najważniejsze w kosmetyku. Cenowo tańszy babydream. Być może ja też się na niego przerzucę ? 

Jutro temat zdecydowanie KOBIECY:) 

PRZYPOMINAM O MOIM KONKURSIE - LOSOWANIU ( post poniżej) 



Zapraszam również do losowania u Donny http://goldona.blogspot.com/2013/04/zapraszam-na-rozdanie.html

3 komentarze:

  1. Ciekawe zestawienie, chociaż dzieci nie mam, może przyda się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie koniecznie dla dzieci. Ja np. lubię czasem użyć dziecięcego kosmetyku bo mam pewność że mnie nie uczuli. A babydream balsam mi się spodobał z racji szybkiego wchłaniania bo nie lubię mieć żadnych maź długo na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ziajkę sobie chwalę, ale na zimowe mrozy jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)