Translate

czwartek, 18 kwietnia 2013

Dove Body Milk - Mleczko do ciała

Witajcie.
Ta piękna pogoda daje mi tyle energii i tyle życia , że szok.
Dzisiaj zajmę się pielęgnacją ciała .
Dave Body Milk -mleczko do ciała



Producent:
odżywcze mleczko do ciała , szczególnie dla ludzi z suchą skorą. Nadaje się do pielęgnacji  przez cały rok. Także dla skóry normalnej. Bogata formuła mleczka pomaga skórze zachować zdrowy wygląd i równowagę. Chroni skórę przez 24 godziny.

pojemność: 400ml
cena: ok. 20 zł
dostępność: Każda drogeria oraz markety.

Moja ocena:
Nie kupiłabym ze względu na nazwę "mleczko". Nie lubię konsystencji mleczka do ciała. No ale dostałam w prezencie więc postanowiłam używać. Hmmm.. tak naprawdę to nie wiem co o nim myśleć. Plusy nakładają się na minusy i na odwrót przez co nie umiem powiedzieć zdecydowanie czy jestem zadowolona czy nie. Butelka podłużna, dobrze się trzyma w dłoni. Zatrzask otwiera się troszkę ciężko i dobrze bo chroni przed niechcianym otwarciem w czasie np. podróży. Zapach ma nie do określenia.Powiedziałabym typowo dla Dove. Nic konkretnego. Konsystencja "mlekowa" jak na mleczko do ciała przystało , bardzo gładka i biała. Z wydajnością jest chyba średnio , bo trzeba go troszkę nałożyć , aby pokryć całe ciało. Rozprowadza się też średnio. Na całkowite wchłonięcie trzeba poczekać ok. 8 -10 min. No dobra teraz coś o działaniu. Nawilża dobrze , dobrze nadaje się na posmarowanie ciała latem po opalaniu. Dobrze skórę natłuści ale nie przetłuści  co zapobiegnie schodzenia skóry. Mimo , że działanie jego jest dobre to jakoś nie mogę doczekać się , aż się skończy. Zdecydowanie wole balsamy niż mleczka.

4-/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)