Translate

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Couleurs nature mascara exstresion courbe - tusz do rzęs

Przyszedł czas na Tusze do rzęs
Couleurs nature mascara exstresion courbe


zdjęcie zapożyczone z www.neseser.hr dla lepszego efektu zaprezentowania wyglądu.
Dostępna w 3 kolorach . Ja wypróbowałam już dwa. Czarny i brązowy.
szczoteczka- prosta ,giętka, silikonowa
pojemność- 5ml.
Mascara według producentów powinna:
-wydłużać
-podkręcać dzięki soku z agawy bio
-dodawać objętości
-być bez grudek
-posiada składniki pochodzenia roślinnego- Sok z agawy bio, guma akacjowa, wosk ryżowy, wosk candelilla, wyciąg z migdałów, witamina E.

A jaka prawda?

Przy pierwszym użyciu powiedziałam wow..wydłużyło fajnie , troszkę objętości było, ale wszystko się zmieniło już przy następnym użyciu. Tusz jest za gęsty!! Zostaje go bardzo dużo na szczoteczce przez co rzęsy wydają się grube ( może o to chodzi z tą ich objętością?) Nie kruszy się i to jest jego plus. Od momentu pomalowania rzęsy nie opadają po czasie ( no może bardzo minimalnie|), także efekt trwały. Minusem dla niego jest to , że przez jego gęstość on bardzo szybko staje się nie do użycia ( po ponad 3 tygodniach ). Moje rzęsy są bardzo wymagające. Są dość długie , ale nie podkręcone tylko bardziej proste. I od tylu lat malowania się nadal poszukuję odpowiedniej dla mnie mascary. Prezentowana dziś raczej tą odpowiednią nie będzie ( mimo że daje efekt wydłużenia). Zakupiony w Niemczech.

dostępność - w Polskich sklepach jej nie spotkałam bo nigdy nie szukałam , najpewniej internet.

Cena - 46zł bez promocji.

3/5 (zdecydowanie za wysoka cena na taką jakość)

A oto jak prezentuje się na moim oku:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)