Translate

wtorek, 9 kwietnia 2013

bebeauty - regenerujący krem do rąk

O potrzebie moich rąk wiedziałam już dawno, ale zawsze chodząc po sklepach zapominałam o kupienie kremu do rąk. W końcu mam!!

bebeauty -regenerujący krem do rąk s.o.s dry skin



Producent informuje:
-produkt hypoalergiczny
-odżywia , chroni , regeneruje
-do skóry bardzo suchej i zniszczonej
-posiada alantoine i filtr UV

pojemność-125ml

Zacznę od wyglądu. Na pierwszy rzut oka myślałam , że to krem z Garniera ( bo Garnier kojarzy mi się z kolorem czerwonym). Od razu wzięłam go do ręki ze względu na napis S.O.S Moje ręce tej pomocy potrzebują!! od razu po zapłaceniu nałożyłam go na ręce. Kolor ma biały z odrobiną różu. Zapach cudowny ( jak dla mnie). Konsystencja odpowiednia ( nie cierpię wodnistych kremów).Podczas nakładania tego kremu, trzeba dobrze wsmarować go w dłonie ponieważ na początku jest biały na rękach (tylko podczas wsmarowywania) , szybko się wchłania , skóra po nim jest jedwabista i miękka na ok 2 godziny. Zapach również utrzymuje się przez taki czas (wiadomo z czasem słabnie). Stosuje go już drugi dzień i jestem zadowolona. No może mógłby troszeczkę więcej nawilżać np.tak jak wygładza. Plusem jest także wydajność. Niewielka ilość wystarczy.

cena- 2.99zł

dostępność - Biedronka 

4+/5


Mam jeszcze jeden ulubiony krem do rąk , ale o nim za jakiś czas. 

1 komentarz:

  1. Też go dzisiaj zakupiłam i muszę przyznać, że robi dobre pierwsze wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)