Translate

wtorek, 21 maja 2013

Bloglovin

Witajcie.
Dziś osobna notka na temat nowości.
Jak wiemy / nie wiemy w lipcu znikną teraźniejsi "obserwatorzy" , a zastępować będzie ich "bloglovin". Nie mamy w tej kwestii nic do gadania . Bardziej mi odpowiada wersja teraźniejsza...no ale cóż... życie , trzeba się dostosować.
Ja przeszłam na bloglovin przed wczoraj. I apel do moich obserwatorów:

Jeżeli chcecie jeszcze lub dopiero obserwować mojego bloga, to zapraszam do obserwowania mnie na Blovlovin TUTAJ lub u góry na prawym pasku :) 

Jeżeli jeszcze nie przeszliście na niego, to wszystko wyjaśnia nam "krok po kroku" właścicielka TEGO BLOGA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)