Translate

piątek, 31 maja 2013

Hit miesiąca - maj

Koniec miesiąca i kolejna zmiana. Zmiana nagłówka bloga - ciągle poszukuję ideału. Uwielbiam zmieniać wystrój zarówno domowy , osobisty jak i blogowy...poszukuję ideału , którego nie ma:)
W miesiącu czerwcu chciałabym dodać do mojego bloga recenzje kosmetyków męskich. Mam zdanie , że co męskie i dla dzieci nie znaczy , że nie dla kobiety. Po za tym każda z nas ma mężów/ chłopaków/ dziadków/wujków/ojców/braci itp. a umówmy się , że mężczyźni na  kosmetykach znają się kiepsko?

A dziś wybieram mój hit miesiąca maj. Tak naprawdę nie zastanawiałam się dłużej i nie miałam dylematów "po między".
Ziaja - naturalna oliwkowa maska do włosów - regenerująca
Recenzja TU

Dlaczego?
- bardzo dobrze nawilżyła mi włosy
- stały się bardziej sypkie i lejąca
- nabrały blasku , którego tak długi czas szukałam w innych maskach / odżywkach


20 komentarzy:

  1. Muszę się za nią rozejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, że się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. kocham ziaję, skzoda że maski żadnej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tej maski do włosów:) Muszę ją sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tej, muszę wypróbować, tym bardziej, że uwielbiam Ziaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pałam do nich wielką sympatią od jakiegoś czasu.

      Usuń
  7. nie miałam ale musze koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam że nie miałam nigdy żadnego ziajowego kosmetyku do włosów:D
    Zapraszam na konkurs:
    http://agathevanilla.blogspot.com/2013/05/zapraszam-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję! Uwielbiam Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te maski do wlosow ziaji juz dlugo mnie ciekawia, zastanawiam sie nad ta kakaowa wersja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kakaowa wersja może też być ciekawa

      Usuń
  11. testuję maskę kakaową, ale jak gdzieś znajdę oliwkową to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to jestem ciekawa rezultatu u Ciebie tej kakaowej, bo może sama kupię jak będzie fajna.

      Usuń
  12. Uwielbiam ziaję! Krem uratował moją twarz zimą ;) Chętnie wykorzystam i maskę do włosów, bo z pewnością brak im nawilżenia.
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się , że zostawiasz u mnie swój mały ślad i z chęcią poznam Twoją opinię. Wchodząc do mnie , masz pewność , że i ja Cię odwiedzę ( oczywiście wirtualnie)